Tiedote urheiluhallin ja kuntosalin asiakkaille

Olemme havainneet urheiluhallin ja kuntosaliavainten väärinkäyttöä. Liikuntatoimi painottaa, että urheiluhallin käyttövuorot ovat maksullisia ja ne tulee aina varata etukäteen. Asiakas solmii vuoroista käyttösopimuksen liikuntatoimen kanssa. Yksityishenkilöillä tai seurojen jäsenillä ei ole oikeutta käyttää urheiluhallia vakiovuorojen lisäksi muuhun tarkoitukseen, ellei siitä ole erikseen sovittu liikuntatoimen kanssa.

Urheiluhallin tai kuntosalin avain on henkilökohtainen, eikä sitä tule luovuttaa muille. Asiakkaan tulee huolehtia, että käyttövuoron tai kuntosaliharjoittelun aikana tiloihin ei pääse ulkopuolisia. Kuntosalilla on 18-vuoden ikäraja. Asiakas on sopimuksen solmiessaan sitoutunut noudattamaan urheiluhallin ja kuntosalin sääntöjä. Väärinkäytön seurauksena voimme sulkea avaimen käyttöoikeuden.

Jokainen urheiluhallin ja kuntosalin käyttäjä huolehtii käyttämänsä välineet takaisin omille paikoilleen harjoittelun jälkeen. Kuntosaliasiakkaat laittavat siirtämänsä laitteet takaisin omille paikoilleen, jotta ihmiset pääsevät kulkemaan tilassa mahdollisimman esteettömästi.

Urheiluhallin ja kuntosalin hinnasto

Urheiluhallin vuoroista sekä kuntosaliasiakkuuksista voi kysyä lisää liikuntatoimesta:
Sanna Holm, nuoriso- ja liikuntakoordinaattori
puh. 040 7519404